mandag 8. september 2008

Nytt kamera

Så morro med nytt kamera som jeg kan zoome med. Har lekt meg litt i dag!
Denne georgina har jeg ikke peiling på hva heter, men drukna katte kunne vel vært passende.
Regn og regn og regn så råtner de. Den har vært vakker, jeg har tatt flere bilder - så kos deg :o)

Ikke helt utsprunget..
Vakker farge..
Kan vi snart gå inn jeg er sulten....
Knopp - kommer snart..
Dette er bæra til kaprifolen, jeg fikk med spindelvev også :o)

Dette er pelargonia - trur eg.....

hengpetunia, ser ut som fløyel..
Georginer - navn ukjent, men det vet sikkert min søster siden det er hennes knoller som har forvilla seg i mit bed. Gjør ingen ting det :o)

De skal inn i vase i morra - for da får jeg besøk

I kveld skal jeg sy på Granborg. Vi starter friskt og skal treffes hver mandag fremover!
Jeg holder på å sy ei toalettmappe som jeg har fått bestilling på og håper å få sydd den ferdig i kveld.

Hilsen fra Kari Anne

4 kommentarer:

¨fruTicosus¨ sa...

Nydelige, nydelige blomster. Heldig du som har så fint kamera. Får nesten lyst til å kjenne på skjermen om det er fløyel. Sees snart!

Anonym sa...

Ser ut som du har fått dreisen på det nye kameraet ja!
Sees i morgen!

Anonym sa...

Skikkelig fine bilder. Nå kan vi bare glede oss til flotte bilder i bloggen. Ses i kveld =)

Collagedesign sa...

Så fine bilder da :-) du har virkelig fått teken! Synes at det med spindelvev var skikkelig stilig! Snakkes vel om ikke så lenge.... Ha en fin uke videre!
Elise