tirsdag 2. september 2008

Duft av sommer

Erteblomster fra egen hage:



Der det bor sinna kjerring, er katta skvetten



Her ser dere en sovende katt som ikke engang bryr seg om at blitzen lyner rundt ørene :o)
Stemmer ordtaket, skulle det vel tilsi at jeg er av den milde og rolige type kjerring....
Neidaså, hva skal man si, når man ikke har noe å si - eller vise fram. Ja jeg sydde i går, nei det er ikke sydd så mye at det er noe å vise fram. Prøver igjen i kveld. Anita og Hanne har meldt ankomst, og jeg ser fram til en produktiv kveld. Gårsdagen var superkoselig, Mona hadde med seg såååå mange flotte mønster. Det blei mest kakling, studering av mønster og stithing. Jeg strikka litt før Mona kom, bare sånn at det er sagt.
I morgen får jeg ingen på besøk - skulle du ha lyst til å ta en tur, gjør gjerne det!
Syhilsen fra Kari Anne

Ingen kommentarer: