søndag 5. april 2009

# 6

Det er ille og være 42 år og ikke klare å telle til fem, derfor er dette mitt andre sokkepar i år som titteleres som # 6. Jeg måtte flire litt da jeg oppdaget det men for dere som kjenner meg kommer ikke det som no sjokk - at jeg tar feil av og til.

Jeg har noen ganger litt problemer med husken, og tror jeg nå offisielt kan kalle meg for distre. Når jeg ikke klarer å telle til fem, tenk deg da når jeg skal telle til 42. Det går jo ikke - derfor har jeg endel flere masker på den ene sokken enn den andre. Jeg syns sånn underveis at den ene virka litt større men tenkte at den trakk seg litt mer sammen når jeg fikk den av pinnene. Er det mulig!!!!! Så da får jeg strikke ett ulikt par til...

Sokkene er strikket i Lanett og er tynne og gode. Siden jeg ikke har strikket til noen spesielle har det ikke noe å si hvor lang tid jeg bruker på par nr. 2. Litt flaks skal jeg også ha :o)

Alle blokkene er nå sydd ferdig, i kveld og i morra skal jeg sy herligheten sammen. Jeg hadde egentlig bestilt dårlig vær i dag sånn at jeg kunne sitte inne å sy i hele dag. Men neida, her skinner solen fra skyfri himmel og det er bare å komme seg ut i solen.
Tror jeg tilogmed vurderer å blotte leggene i dag - så fint vær har vi! Nå er kaffen ferdig, nytt strikkeprosjekt er lagt opp så nå skal jeg ut å nyte dagen.

Håper at du også får en flott og solrik søndag!

Hilsen fra Kari Anne

6 kommentarer:

Mona sa...

Flotte sokker,men synd at de ble litt forskjellige. Med det tempoet du har på strikkinga er snart det andre paret ferdig kjenner jeg deg rett. Nå er linerla kommet til Hvarnes. Det er ihvertfall første gang jeg ser den i år. Kansje det er den som var hos deg i fjor......Håper vi sees i morgen.

Kari Anne sa...

Linerla er jo et sikkert vårtegn! Jeg har ikke sett den her hos meg enda, det tar nok litt tid å fly opp til meg :o)

ASSA sa...

Huff da så fælt da at du fikk sol idag da;D
Flotte sokker!

Kari Anne sa...

Det har vært et fantastisk vær i dag og har kosa meg på verandaen. Det jeg strikket har jeg rekt opp igjen, og det er jo ikke uvanlig. Regner med overskya noen dager nå, ifølge yr, så da kan jeg kose meg å sy :o)

Unknown sa...

Ja, det kan være vanskelig å telle lengere enn til fem..., lol
Måtte le litt når jeg leste innlegget ditt... :O)

Gleder meg til å se mer at det flotte teppet ditt... ;O)

Ønsker deg og dine en god påske!

elisabeth sa...

Så flink du er, jeg vil også kunne strikke sokker til mine barn til vinteren (tviler på jeg lærer det før den tid...) Og det teppet hadde nyyyyyyydelige farger:))