tirsdag 14. juli 2009

Nytt verandagulv

Denne blomsten stod i skapet mitt på jobben en fredag for ikke lenge siden, med ønske om god sommer fra en god kollega. Utrolig koselig gjort - tusen takk Ann-Kristin M. :o)

Slettes ikke værst at den fremdeles lever. Jeg er ikke flink med blomster, denne har fått plass på skrivebordet ved siden av data'n så denne skal jeg klare å holde liv i....

Ellers går dagene mot ferie for meg også. De siste 14 dagene har jeg ikke gjort mye på håndsrbeidsfronten. I går begynte jeg å strikke på et par sokker av et restegarn fra min søster.

Vi har lagt nytt gulv på verandaen. Vi betyr at Bjørnar skaffer materialer og gjør jobben helt alene. Det er utrolig flott å ha en mann som liker å gjøre ting selv og selve synet av en mann i arbeidsklær som svinser rundt med sag og drill er heller ikke å forakte :o) Det jeg bidrar med er mye skryt og ros, kaldt drikke når det trengs og mat som mannen liker. Noen ganger må jeg også intressert spørre om ting som han liker å forklare, som: hvordan man bytter bits i drillen og hvordan saga stilles inn for å få vinkler på gitte antall grader. Som en liten takk for jobben skal jeg nå ut å slå plenen, det er det lenge siden sist jeg gjorde. Får bare håpe det er bensin på klipperen, jeg liker nemlig ikke å få bensinlukt på hendene mine.....

Jeg hører på digibok om dagen. Det er isprinsessen av Camilla Läckberg. Den tenker jeg å høre på nå når jeg skal klippe plenen. Jeg har satt deadline for å begynne plenklippingen til klokka tre, så da er det vel bare å skride til verket.

Hvis jeg husker/orker skal jeg blogge en søt liten grønn mappe som jeg har sydd for en stund siden - men ikke vist fram :o)

Hilsen fra Kari Anne

1 kommentar:

Mona sa...

Hyggelig med en oppmerksomhet fra hyggelig kollega. Så flink Bjørnar er. Det er flott å ha en handyman i huset. Vi trenger det.