søndag 19. juli 2009

I'm in love.....

Garnet som jeg fikk bytta meg til av min søster er bare heeelt utrolig deilig å strikke av. Det er så bra at jeg nesten vurderer å rekke opp det jeg har strikket, bare for å nyte garnet en gang til! Neida jeg er ikke så gal, men må innrømme at jeg har vært inne på tanken :o) Jeg kan fortsatt ikke helt skjønne åssen søstra kunne kvitte seg med herligheten av et garn, men for en lykke for meg!!

Kjøpte meg Ipod i går, mon tro om strikketøyet jeg holder på med var med i underbevisstheten da jeg valgte farge? Nå gjenstår det bare å se om jeg får til å laste ned sanger og bøker på den.

Deilig med fri! Søndagen skal nytes til det fulle. I dag skal jeg både strikke og sy.

Håper du får en flott søndag.

Hilsen fra Kari Anne

6 kommentarer:

Pinneguri sa...

Enig med du, for et helt herlig garn!

Grip dagen sa...

Jeg tør ikke blogge om strikking for tiden. Jeg har nemlig forbud fra håndarbeid og alt annet pirk!
Jeg brakk hånda i februar, og har hatt bare kluss etter det. Den virker ikke enda. Nå mener fysioterapauten at jeg skal kutte ut alt pirkearbeid.
Jeg mistet munn og mæle! Jeg sa jeg ville heller kutte ut mat 1 måned! En MÅ da ha håndarbeid!!!

Vi drar på ferie 1 uke nå. Og jeg kommer til å strikke litt ismug - helt forsiktig og litt av gangen... Jeg klarer ikke å la vær.

NYT strikketøyet ditt du, men ikke rett det opp for å bruke garnet en gang til da... He, he.

Sommerhilsen Marit

Jorun sa...

Hei.
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min.
Ser du er fra Larvik.
Har akkurat hatt besøk her på Mallorca av en quilteglad dame fra Stathelle...
Koselig blogg du har!

Ha en god kveld!

Marit sa...

GOD SOMMER!

Litamora's Quilt & Design sa...

Du har en utrolig koslig blogg! Og du er jammen produktiv :o) Koslig å se alt det flotte du lager:o)
Jeg har strikkedilla bare nå og da, men nå er det like før jeg finner fram pinnene igjen... blir inspirert av å besøke bloggen din :o)
Kommer tilbake :o)
God sommer!

Inghild sa...

Veeel, når det gjelder avgjørelsen om å kvitte meg med det garnet..... så må jeg si jeg følte et sterkt press!!!

Jeg fikk jo ei nyyyydelig veske i bytte da!! :-)