lørdag 27. mars 2010

Vårsøndagsvotter

De er bare vakre! Jeg gleder meg til å ta dem i bruk :o) Søndagsvottene fant jeg på bloggen til Med pinner en gang i juli 2008. Jeg har strikket et par før som jeg har lagt på et veldig lurt sted.






Ulempen med å legge ting på lure steder er at man ikke finner det man legger der igjen når man skal ha det! Jeg lurer på meg selv mange ganger.... Noe jeg ikke hadde lagt på et lurt sted var oppskriften. Den fant jeg i en av mine mange strikkemapper. Det er oppskriften til Anjapanja. Jeg skulle så gjerne ha linket til Anjapanja, men jeg finner ikke siden jeg fant oppskriften. Kanskje hun har lagt den på et lurt sted:o)


Vottene er strikket i deilige Wollmeise garn. Jeg syns de gløder Jeg kjøpte garnet på Facebook av en venn, det har fargen oliven og er av 100 % Merino superwash. Tror pinnestørrelsen var på 2,5 eller 2,75.

Nå venter et nøste med lilla Wollmeise og en og en halv hanske på meg i stolen. Håper du får en flott lørdag.

Hilsen fra Kari Anne

3 kommentarer:

¨fruTicosus¨ sa...

Så nydelig votter, som jeg har vært heldig og fått se "live" også. Håper vi får litt sol over bygda nå. Ha en riktig god påske!
Hilsen ¨fruTicosus¨

Anonym sa...

De ble utrolig lekre. Jeg må snart få satt i gang med WM jeg også. Nøstebarntunika er ferdig, men jeg har begynt på et sjal i nydelig lilla Kashmir. Håper på mye strikketid i påsken!
Vigdis

Pinneguri sa...

Jeg driver og bloggreiser i dag, det er ikke lett å få det til i hverdagen så mye skjer. Så jeg har måtte vente på ferien. Og så kommer jeg hit, og så ser jeg noe kjent, vottene til Anja. Nesten som å komme til Munchen og høre noen prate norsk foran deg i køen, litt overraskende, litt pinlig, og veldig veldig kjent :D)

Jeg håper du oppdaterer bloggen din sånn etter hvert?