søndag 21. mars 2010

Årsmøte i NQF

Jeg har vært på Brunstad i Stokke. Der hadde Norsk Quilteforbund sitt årsmøte. Sammen med resten av lappeklubben fikk jeg en travel lørdag. 21 butikker skulle saumfares og en flott utstilling måtte også ses.

I butikken til Lappemakeriet meldte jeg meg på et abonnement som varer i 8 måneder som skal bli som dette teppet:

Hos Quiltefryd kjøpte jeg kit til dette lekre teppet:

Hos Kathrines Quiltestue er det jo bestandig noe som frister:

Jeg traff så mange koselige kjente som jeg ikke hadde sett og snakket med på år og dag. Nå klør det etter å begynne å sy litt igjen.
Det går mest i strikking om dagen. Jeg holder på med et par søndagsvotter i deilig Wollmeise. Olivengrønne vårvotter skal det bli. Når jeg ikke strikker på vottene striker jeg på et par vanter i lilla wollmeisegarn. Det er konsentrasjonsstrikk så det går litt smått med dem. Nå skal Bjørnar jobbe kvelden til uka så da får jeg ha som mål å bli ferdig med vantene, før våren og varmen kommer.
I ettermiddag skal jeg hjelpe til på kjøkkenet når Lågabrass og gjester inntar lokalet til Ungdomslaget i Hvarnes.

Nå skal jeg få med meg laghopping i skiflyging. Eller rettere sagt: Bjørnar ser på skiflyging og jeg strikker :o)

Jeg vil rette en stor takk til damene som gav meg ett "spark" bak til å blogge litt igjen. Skal prøve å ikke la det bli så lenge til neste gang.

Håper du får en fin søndag!

Hilsen fra Kari Anne

5 kommentarer:

Mona sa...

Hyggelig å se deg igjen her. Flott tur vi hadde i går. Det var helt supert. Jeg glemte å ta bilder inne i butikkene. Det ble flest fra utstillingen. Fint at du tok noen. Glemmer nok ikke denne dagen så fort.... Vi snakkes

¨fruTicosus¨ sa...

Koselig at du ville blogge litt igjen. Ja, vi hadde det fint på årsmøtet. Selv om vi jo ikke var på møte;-)
Jeg syns du hadde fått et veldig bra utbytte av shoppingrunden(e). Sees. Hilsen ¨fruTicosus¨

Anonym sa...

Det var jenta si det! det er jo så koselig å følge med på hva du driver med :-))))
KWM

Anonym sa...

Så bra at du har kommet i gang igjen. Teppene var nydelige!! Gleder meg til å se dem live=)

Hilsen Vigdis

Siv sa...

Kjempe koselig at du blogger igjen, har gått litt på tomgang jeg også, men er nå i gang igjen. Var også på årsmøt i helgen, kanskje vi møttes i en eller annen buttikk der...:o))... Ha en fin dag!