lørdag 28. mars 2009

Lørdagskos

Mens KatteKattrine har tilbragt dagen i denne posisjonen:

Har jeg travet til og fra syrommet. Kuttet og kost meg :o) Om mandagen begynte jeg å skjære på en av pakkene jeg kjøpte hos Kathirines Quiltestue.

Jeg skal sy meg et nytt slumreteppe siden det jeg har begynner å skrante. Fargene jeg har valgt er lyse og sarte. Rekkefølgen de ligger i på bildet har ingenting med rekkefølgen på mitt ferdige produkt - trur eg! Jeg hadde lagt de så fint opp, men oppdaget at hvis jeg skulle ta bilde av herligheten var proposjonene litt feil så jeg stokka om på alt.
Det mangler stoff til fire blokker, men de skal jeg kutte når jeg får sydd sammen de jeg har ferdige. Det er lettere da å se hva som passer/mangler av farger - åsså slipper jeg å kutte for mange lapper...

Nå skal jeg ta en 30 minutters tur på tredemølla før jeg må svinge støvkosten ei runde.
Etterpå skal jeg sy - jeg er hjemme aleine i kveld og kan gjøre akkurat som jeg vil!

God helg fra Kari Anne

4 kommentarer:

¨fruTicosus¨ sa...

Blir fint, da, med nydelige farger. Tror nok at jeg må kjøpe ei sånn pakke jeg også. Sees kanskje i morgen på kurs hos Lise!
Hilsen ¨fruTicosus¨

Mona sa...

Stoffene dine var bare helt nydelige. Ryddet syrommet på tirsdag. Egentlig burde det være kjøpestopp, men det er ikke så lett. Hvert på harrytur i dag. Innom Torp ved Uddevalla og der er jo panduro. Noen nye stoffer ble da selvfølgelig med hjem. Håper vi sees i morgen, Har plukket ut stoff til kurset. Jeg skal sy toalettmappe. Det er helt klart at jeg må gjøre noe med glidlåsfobien min.

Stina Blomgren sa...

Helt underbara färger och tyger...ska bli kul att följa dig och se hur det blir!! :o)

Hannes hage sa...

For noen nydelige bilder. Katten er så vakker, men det var nok bilde av de fantastisk flotte stoffene dine som virkelig fikk meg til å stoppe opp. Det må bli et fantastisk flott slumreteppe med de skjønne stoffene.