søndag 18. mai 2008

Hipp hurra!

Slapp helt av, jeg har ikke tatt feil av dagen!!
Jeg har fått en utmerkelse :o) JUHU!

Det er http://elin.endresen.nu/ som har gitt meg utmerkelsen. Jeg må si at jeg blei hoppende glad, rørt og veeelidig stolt at hun gav den til meg. Dere som leser dette må klikke dere inn på bloggen hennes, den er virkelig inspirerende!! Når du leser dette kan du regne det som sikkert at jeg har vært/er på syrommet og syr så det spruter. Begeret med arbeidslyst blei liksom fyllt opp, og må brukes på no morro. Utmerkelsen går videre i morra!
Akkurat nå suger jeg på "karamellen" uten å bekymre meg for at plombene ryker..

Jeg holder på med et sjal og gikk tom for garn i går på selveste 17. mai, det var ergelig for jeg var så strikkesugen i går. Utpå ettermiddagen var vi bedt til min søster og svipp så lå det to nøster med garn i strikketøyposen min:o) Jeg er jammen heldig som har ei søster med samme interesse som meg, og som "tilfeldigvis" hadde garnet jeg manglet.
Og som er så raus at hun gav de til meg uten å engang kreve betaling for dem. Og ikke nok med det så stappa vi hode med reker, loff og tilbehør. Is, jordbær og kjeks til dessert. Stappmette dro vi hjem og jeg fikk strikka ca 5 cm før jeg så Indiana Jones.
Teppe som skimtes under sjalet er en gave jeg fikk av mine syvenninner til 40 års dagen min, skal legge det ut på bloggen en dag. Må bare få tatt bilde av det, og nå regner det...
Nå er det bare få dager igjen før min tittel går fra hustru til gressenke i 5 dager. Dere kan jo bare gjette hvor jeg kommer til å tilbringe mye av tiden. Stikkord Syrom og data.

Syklar hilsen fra Kari Anne

5 kommentarer:

¨fruTicosus¨ sa...

Skjønner at du hadde en fin dag i går. Gratulerer så mye med utmerkelsen. Den fortjener du. Nå har jeg forresten klart å legge deg til i ei venneliste på bloggen min. Greit det, vel? Hilsen ¨fruTicosus¨

Anonym sa...

Takker for hyggelig bursdagshilsen! :) Hadde ein heilt super dag i går, og er vel fortsatt litt i bursdagsrus.. *ler*

Anonym sa...

Gratulerer med utmerkelsen! Så flott- og så velfortjent!
Greit med garnlager, sånn at vi er selvforsynt utenom åpningstid :-)
Betaling har jeg visst ikke tenkt på, du kan heller "legge det inn" i bursdagspresangen *he-he*

Anonym sa...

Gratulerer med utmerkelsen. Du er virkelig flink. Jeg ber alle om å gå inn på bloggen din å kikke. Du er flink til både å skrive, sy og strikke. Håper skålene falt i smak, og regner med at du og Foxy skal kose dere når dere blir hjemme alene.
Vigdis

Anonym sa...

Kanskje det er en rogn?

Flotte mapper du har laget og så var det en fint skjerf lengre ned i bloggen også.