søndag 30. mars 2008

Pulsvarmere

Hei igjen!


HOBBYBODEN har en pulsvarmeralong jeg er med på.
Her er marsutgaven:

Mønsteret heter: Glacial Gautlets of the wolf
Garnet jeg har brukt er: Lanett farge nr. 4422
Perlene er fra Panduro. Farge: ja si det!


Syns innlegget mitt så bra ut helt til jeg skulle beskrive perlene..
Pakka som jeg har/hadde, et eller annet sted på syrommet mitt, er som sunket i jorden*.

* Les: - kommet innimellom en eller annen stoffbunke
- lagt i en eller annen boks
- falt ned i garnkurven som nå ser ut som et reir etter å ha lett etter pakka
- eller kommet innimellom noe annet rot

Vekk er de. Kommer garantert til å finne dem etter jeg har trykt på publiser dette innlegget.
Jeg vil gjerne si tusen takk til Vigdis som så velvillig stilte opp som modell for pulsvarmerene. Hva er betalinga for modelloppdrag nå for tida tro??
Kan det tenkes at modellen blir fornøyd med et par pulsvarmere som hun allerede har prøvd?!
Skal legge de nedi ei lekker strikkeveske som jeg skal sy på til tirsdagen, for da skal min lokale sygjeng møtes og sy en hel kveld. Gleder meg veldig!!


Kari Anne

6 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte pulsvarmere! Jeg likte perlene!

Anonym sa...

Modellen er veldig fornøyd med den betalingen. Du må endelig si i fra hvis du trenger mer hjelp =)

vigids

Anonym sa...

Fine pulsvarmere! Synes perlene var prikken over i'en :-)
Ha en flott helg!

Anonym sa...

Så nydelige pulsvanter, og perlene ble virkelig prikken over ien.

Anonym sa...

for noen flotte pulsvarmere..
ønsker deg en god helg

Akvarella sa...

Flotte pulsvanter du har laget. Det fikk jeg en ide om noe jeg kan lage, til mine 4 jentebarnebarn.