søndag 20. januar 2008

Pay it forward

Fant en veldig hyggelig invitasjon hos http://frkbadegakk.blogspot.com/. Det hele går ut på å gi noe videre, i håp om å på den måten forandre verden. Den er inspirert av filmen Pay it forward fra 2000, der den lille gutten tror på det gode i menneskene, og ønsker å forandre verden ved å sende en god gjerning videre.

Slik fungerer håndarbeidsvarianten:"Jeg vil sende en håndlaget gave til de tre første som legger igjen en kommentar i bloggen min, og som spør om å få delta i en Pay it forward(PIF)-utveksling. Jeg vet ikke hva gaven vil bli ennå, og det er ikke sikkert du vil motta den verken i morgen eller i neste uke. Men jeg lover deg at du skal motta den i løpet av de neste 365 dagene. Det eneste jeg ønsker at du skal gjøre for meg er at du gir det samme løfte i din egen blogg."Verden blir kanskje ikke forandret ved at jeg gir vekk hjemmeproduserte saker, men pakker i posten får folk til å smile, og et smil kan gjøre en grå dag grønn. Jeg vil derfor inviterer de tre første som kommenterer på denne posten til å være med på utfordringen. Du kan selvsagt kommentere uten å dermed melde deg på. Bare gi meg et hint om du har lyst til å være med, så tar jeg kontakt

Hilsen Kari Anne

Ingen kommentarer: