mandag 2. februar 2009

Eventyrskog

Siden jeg bor i de høyereliggende dalstrøk har jeg de siste dagene kunnet glede meg over vakker skog. Trærne har liksom fått et strøk av krystaller! Det er akkurat som om kvister og grener er skyggelagt..

Resten av tiden har jeg sitti med henda i fanget og hosta ommentrent lungene ut av meg. Nesa er nesten like rød som Rudolf's, sånn føles det i alle fall.

En uke har jeg vært hjemme fra jobben - i morra skal jeg prøve å komme igang igjen....

Nettene har jeg sitti og prøvd å få sove, noe som har resultert i at jeg har tilbragt nettene i stua. Sånn at Bjørnar skal få skjønnhetssøvnen han trenger :o)



I dag har jeg vært hos legen og fått ei hostesaft som virket!! Ja jeg må si jeg merket forskjell med en gang :o) Ulempen er at det er rød trekant på den. Får ta en slurk når jeg kommer på jobb, for å komme gjennom dagen, og spare resten av dosene til kvelden.

Får håpe du har det bra og lover håndarbeidsrelatert innlegg neste gang.

Tenk det - jeg har ikke strikka eller sydd på ei uke!!!

Skylder å gjøre oppmerkom på at bildene er tatt av fuglebusken på verandaen. Jeg hadde sikkert fått finere bilder hvis jeg hadde finni ei furu eller et mer værutsatt tre. Det får bli en annen gang.

Hilsen fra Kari Anne

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det er jo reine kunstverket! I dag har vi hatt besøk av Bea. Med skolebrød og pizza. Kjempekoselig. Du får ha god bedring, det begynner å hjelpe for mitt vedkommende, men nå har jeg ikke hatt det så ille heller. Bare rennende nese og litt hoste. Gleder meg til å se hva du setter i gang med av håndarbeid.

¨fruTicosus¨ sa...

Huff og huff! Ja, jeg holder på med halsen for tredje uke på rad. Håper du blir bedre nå da. Kan jo ikke klare deg uten håndarbeid sååå lenge, vettu.
Hilsen ¨fruTicosus¨

Hannes hage sa...

Nydelige, stemningsfulle bilder!