onsdag 20. august 2008

Om natta

er alle katter grå, heter det i et ordtak. Jakka mi er koksgrå, og vrien å ta bilde av uten sollys som det er manko på nå om dagen. - så dere får ta det som det er:

Måtte bare vise at jeg strikker om dagen - og ser på OL. Ikke den beste kombinasjonen, jeg rekker opp og strikker og rekker opp og strikker... Mandag rakk jeg opp to nøster garn, men pytt sann....
Når OL er over SKAL jeg bli mer effektiv på håndarbiedsfronten og muligens konvertere fra strikking til søm. Det vil tiden vise....

Hilsen fra Kari Anne

4 kommentarer:

Anonym sa...

Spennende koksgrått prosjekt :-)
Husk å ta det med man/tirsdag så jeg får se ordentlig ;-)

Anonym sa...

Spennende koksgrått prosjekt :-)
Husk å ta det med man/tirsdag så jeg får se ordentlig ;-)

¨fruTicosus¨ sa...

Hei, dere får jammen strikket mye. Det skal bli spennende å se når den blir ferdig (når du har slutta å rekke opp, og begynt å strikke..)
Neida - vi får vel se den bare klubben starter igjen snart.

Anonym sa...

Jakka ser flott ut. Jeg prøver også å strikke mens jeg ser på OL. Det er fort å bli litt ivrig, men jeg holder jo på med siste stripe på teppet, så jeg har jo ganske enkelt mønster å forholde meg til.
Vigdis